MULTINACIONÁLIS VÁLLALATOKNAK
HÁLÓZATFEJLESZTÉS: ÜGYFÉLÉLMÉNY AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN ÉS AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATON
Miért alkottuk meg ezt a programot?
Egyetlen nemzetközi brand, multinacionális cég sem érhet el tartós sikereket a helyi kis-, és közepes vállalatokkal való sikeres együttműködés nélkül, hiszen ügyfeleivel a közvetlen kapcsolatot alvállalkozói révén tudja ápolni. Ugyanis nem a telekommunikációs cég marketing igazgatója fog találkozni egy vevőjével saját otthonában, hanem a szerelő, aki behúzza a kábelt, és routert instalál. Ahogyan a garanciális javításra szoruló, azaz selejtes, prémium kategóriás mobiltelefont sem a HQ-ban javítják, hanem általában egy kisvállalkozó, aki része a brand szervízhálózatának.
Az értékesítési-, és vásárlási ciklus – az ügyfélút – számtalan fontos állomásán az ügyfél a nemzetközi brand képviseletét ellátó hazai kisvállalkozókkal találkozik. A vevő ügyfélélménye mindig azokban a pillanatokban keletkezik, amikor az elvárása találkozik a valósággal. És ezekben a pillanatokban sokszor a márka nem tud közvetlenül jelen lenni. Ezért alkottuk meg komplex és integratív szemléletű kereskedelmi hálózatfejlesztési programunkat, amelyik a teljes ügyfélút minden találkozási pontján támogatja a márka képviseletében eljáró kollégát, az elégedettebb ügyfélélmény létrehozásában.