MULTINACIONÁLIS VÁLLALATOKNAK

HÁLÓZATFEJLESZTÉS: ÜGYFÉLÉLMÉNY AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN ÉS AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATON

Miért alkottuk meg ezt a programot?
Egyetlen nemzetközi brand, multinacionális cég sem érhet el tartós sikereket a helyi kis-, és közepes vállalatokkal való sikeres együttműködés nélkül, hiszen ügyfeleivel a közvetlen kapcsolatot alvállalkozói révén tudja ápolni. Ugyanis nem a telekommunikációs cég marketing igazgatója fog találkozni egy vevőjével saját otthonában, hanem a szerelő, aki behúzza a kábelt, és routert instalál. Ahogyan a garanciális javításra szoruló, azaz selejtes, prémium kategóriás mobiltelefont sem a HQ-ban javítják, hanem általában egy kisvállalkozó, aki része a brand szervízhálózatának.

Az értékesítési-, és vásárlási ciklus – az ügyfélút – számtalan fontos állomásán az ügyfél a nemzetközi brand képviseletét ellátó hazai kisvállalkozókkal találkozik. A vevő ügyfélélménye mindig azokban a pillanatokban keletkezik, amikor az elvárása találkozik a valósággal. És ezekben a pillanatokban sokszor a márka nem tud közvetlenül jelen lenni. Ezért alkottuk meg komplex és integratív szemléletű kereskedelmi hálózatfejlesztési programunkat, amelyik a teljes ügyfélút minden találkozási pontján támogatja a márka képviseletében eljáró kollégát, az elégedettebb ügyfélélmény létrehozásában.

R

Támogatjuk a márkaképviselet munkatársait a nemzetközi standardok és elvárások helyi szinten történő adaptálásában

R

Kiemelt fontossággal kezeljük a partnerek ellenállását és aggályait
egy-egy új ügyfélelégedettségi rendszerrel szemben

R

Növeljük az elköteleződést, azáltal, hogy azon dolgozunk, hogy az értékesítők és ügyfélszolgálati munkatársak megértsék és saját

R

Az ügyfélút kiemelt helyzeteit szimulációs modellezés segítségével gyakoroljuk

R

Bemutatjuk és elmagyarázzuk a kapcsolatorientált és személyközpontú értékesítés módszerét és eszközeit

R

Munkánkkal támogatjuk a jó gyakorlatok tudatosítását

R

Külön figyelmet fordítunk a vezetők fejlesztésére, hogy képesek legyenek támogatni munkatársaikat a hétköznapi ügyfélhelyzetek kezelésében